Österskär, Stockholm, Sweden

måndag 7 maj 2012

Mammabloggalan 2012

I lördags var det åter dags för Mammabloggalan. I år i större finare lokal & en enorm service. 4 killar mötte upp vid lastningen och frågade vad vi ville ha hjälp med :)  Inom 20 min satt båda våra skyltar på plats och resten av vårt "bagage". En mycket uppskattad service för oss utställare.  Många trevliga utställare som vi känner sedan tidigare, b la de trevliga tjejerna Jessica och Sara från Stockholm Agency. Träffade trevliga Ulrika Magnusson från Allt för Föräldrar och Therese Lindroth och Anna Duberg från Rönnisch och många andra trevliga mammabloggare. Jättekul!

 Mitt emot vår utställningsyta stod Bofinken - underbar inredning där fantasin fått flöda. Upptäckte att jag var så upptagen hela dagen att jag missade att ta bilder. De enda jag hann ta var bilder på Jeanette i vår egen utställning. Men det är inte så lite :)

Snart publicerar vi vinnaren i vår tävling där man kunde vinna en Vendela kjol eller en Emil skjorta i marinblått.



Jeanette in action :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade